LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM


Hi Guys !! ✋❤ Yine Ben,

Hala hastalığım devam ediyor kendimi birazcık iyi hissediyorum.Bu yüzden sizlere vakit ayırmak istedim.Bugün sizlere 2 aydır kullandığım bir jel kremden bahsedeceğim.Hassas bir cildim olduğu kadar yüzümün bazı bölgeleri bazen kuruyabiliyor,bu durumda nemlendiriciye ihtiyacım oluyor.Fakat her nemlendiriciyide yüzüme kullanmak istemiyorum,yağlı bir bitiş bırakmasın diye.

Gözetlemelerimin sonucunda bu kremle karşılaştım.İçeriğindeki üç etkili ferahlık cildin kuru bölgelerini yakmadan nemlendiriyor.İçerisinde vitaminler ve temel mineraller bulunuyor.Uzun süreli bir nemlendirici gün içerisinde tekrar nemlendirmenize gerek bile kalmıyor.Etkileri nemlendirir,güçlendirir ve ferahlatır.Benim kullandığım normal ve karma ciltler için olanı.Yani hassas cildime şu zamana kadar bir zararını görmedim.Yani hassas ciltlerde kullanabilir.Aynı zamanda yağlı bir ürün değil su bazlı olması karma ciltlerede zarar vermiyor,ferah ve nemli bir bitiş sağlıyor.

Konuyu çok uzatmayacağım bana göre şu zamana kadar kullandığım ve aşırı memnun kaldığım bir nemlendirici..!





Ürünü gratislerden,watsonsdan vb. bulabilirsiniz.Fiyatı 28-30 tl arasındaydı.İkinci kutuya başladım eğer indirimde bulursanız bence yedekleyin.İndirimdeyken kendime stokladım bu ürünü 😉



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ