NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

                   

    Merhabalar,   😊😘


Bildiğiniz üzere aşırı hassas bir cilde sahip olduğumu ilk bloğumda dile getirdim sizlere.Şimdi yaklaşık 1 aydır kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere.Temizleme Jeli problemli ciltler için fakat bende denemek istedim sonuçta temizleme jeli çok zarar vermez diye düşündüm ve aldım.

Bu ürünü gratislerden,watsonsdan,eveden bulabilirsiniz.Fiyatı 15 tl civarında tam emin değilim.İçindeki manolya özü aşırı güzel kokuyor.Birde içinde laktik asit var,yüzünüzdeki kızarıklıklarla başa çıkmanızı sağlıyor.




Cildinizdeki pürüzleri düzenli kullandıkça yok ediyor.Parlak cildinizi matlaştırıyor.Aşırı yağlı veya yağlı bir cilde sahipseniz kullanabilirsiniz.Karma veya hassas ciltlerde deneyebilir.Ciltteki makyajı çıkardıktan sonra yüzü aşırı güzel temizliyor.Yüzü haşır huşur değil çok nazik bir şekilde temizliyor.Yüzünüz adeta bebek poposu gibi yumuşacık oluyor.Ben çok memnun kaldım sizde dilerseniz deneyebilirsiniz.


Ürünü kullanmadan önce yüzümü su yardımı ile ıslatıyorum.Daha sonra üründen alarak küçük dairesel hareketlerde yüzüme masaj yaparak uyguluyorum.Dairesel hareketlere devam ettikçe temizleme jeli hafif köpürüyor.Daha sonra yüzünüzü ılık suyla yıkayın.


Doğal manolya özü ve laktik asit içeren formülüyle cildi etkili ve nazik bir şekilde temizler.
Cildi derinlemesine temizler ve tıkanmış gözenekleri açmaya yardımcı olur.
Mikro peeling etkisi ile ölü hücreleri gidererek cildi pürüzsüzleştirir.
Sivilce ve siyah noktaları önlemeye yardımcı olur.

Kullanım Önerileri

Islak yüz,boyun ve dekolte bölgesine küçük daireler şeklnde masaj yaparak uygulayın,göz çevresinden sakının.Ilık suyla durulayın.


Yorumlar

  1. Yıkamadan önce beklemeli miyiz;kac dk? Ve bu jel ve tonic birlikte kullandıldıginda sivilce izlerine ve yuzdeki diger lekelere karsi etkili mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ