FARMASİ CC KREM


Uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba kızlar 😇

Nasılsınız,iyimisiniz ? ✋❤
Özlediniz mi beni,ben sizi çok özledim...😍😘

Bugün sizlere geç tanıştığım ama çok sevdiğim bir CC kremden bahsedeceğim.Farmasi markası son zamanlarda baya ün saldı kendini duyurdu.Bu CC krem çok övüldü dedim bende mutlaka denemeliyim.




Sizlere kusursuz bir cilt sağlıyor.Çok hafif bir formülü var.Uyguladığınız zaman yüzünüzde ağırlık hissetmiyorsunuz.Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını mükemmel bir şekilde kapatır.

CC Kremin 2 rengi var.Biri açıktan ortaya Light to Medium.Ortadan koyuya olan Medium to Dark.
Beyaz tenli ve kumral bir teniniz varsa açıktan ortaya sizin için uygun olacaktır.Cildinizle renk olarak bütünleşiyor.Koyu olan ise esmerler için uygundur.Ama esmer bir görüntüden hoşlanıyorsanız ortadan koyuya olan rengi de uygulayabilirsiniz.

Gel gelelim 8 etkisine ⏬

❤Multimineral kompleks ile cilt direncinde artış sağlar.
❤Makademiya özü ile gün boyu nem sağlar.
❤Vitamin B3 ile doğal bir parlaklık sağlar.
❤Yulaf özü ile besleyici ve onarıcı bir etki sağlar.
❤SPF 25 ile güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı koruma sağlar.
❤İpek protein ile ipeksi bir cilt sağlar.
❤Kolajen ve Argan yağı ile yenileyici bir etki sağlar.
❤Vitamin C ile cilt tonunu düzenlemeye yardımcı olur.




Makademiya Özü 
İnsan cildinin ürettiği sebum benzeri bir yağ olduğu için cilt tarafından çok hızlı ve kolay emilir.İnce ve satenimsi bir yapıya sahiptir.

Ayrıca çevresel hasara uğramış ciltlerde yara ve yanık tedavisinde hücre yenileyici bir özelliğe sahiptir.Aynı zamanda hamilelik çatlaklarında başarılı bir sonuç çıkarır.



Cildinizde maske etkisi bırakmıyor.Ben süngerle uygulamayı daha pratik buluyorum.Daha homojen bir sonuç alıyorum.Fırça ile de oldukça pratik bir şekilde uygulanabiliyor.

Ciltte kalıcılığı oldukça iyi,yaklaşık 6-8 saat kadar sizlere eşlik ediyor.Ben 24 saat denemedim yüzümde o yüzden tüm gün duruyor diyemem.Sabah işe giderken kullanıyorum ve eve geldiğimde hala aynı sabit bir şekilde duruyor.Makyajlı dolaşmayı çok sevmediğim için eve gelince makyajımı çıkarıyorum.



Ben günlük makyajımda fondöten kullanmayı pek tercih etmiyorum.Gün içerisinde cildimin tıkanmasını ve nefes almamasından hoşlanmıyorum.Bu durumda tek bir ürünle gün içerisinde nefes alan bir cilt istiyorsanız bu ürün tam size göre.

Çok kuru cildi olanlar ürünü kullanmadan önce yüzünüzü nemlendirmeyi unutmayın.

Ürünün cilt de tutunuşu ve kalıcılığı oldukça güzel.Kusurları kapatmakta ve renk eşitlemede oldukça başarılı bir ürün.Cildinize uyguladığınızda çok doğal bir görünüm sağlıyor.Bu yüzden her gün elimden hiç düşmüyor desem yeridir.

Ciltte herhangi bir parlama,kuruma ve sivilcelenme gibi bir etkisi olmadı.Aynı zamanda topaklanma gibi olumsuz bir etkisi de yok.Kadifemsi ve yumuşacık bir cilt sağlıyor sizlere.


Ürünün fiyatı 20-25 tl arasında.Diğer BB kremlerden bir tık önde tutulan bir ürün oldu.Bu övgüyü de hak eden bir ürün.Satın almak isterseniz farmasinin ınstagram hesaplarından sipariş verebilirsiniz.


Aranızda bu ürünü kullanan var ise düşüncelerini yorum olarak belirtirse çok sevinirim.

Şimdilik görüşmek üzere..👀
Kendinize cici bakın kızçeler..👄💋



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ