NYX HOT SINGLES EYE SHADOW


Merhaba güzellikler 💋✋

Herhalde aranızda far sevmeyen yoktur ? Göz makyajlarının starı onlar.Hele bir de tekli farlar ise tadından yenmiyor.Bazen sevdiğimiz bir kaç renk yüzünden kocaman ve gereksiz paletler alıyoruz.Bizi bu durumdan kurtaran bu minnoş tekli farlar iyi ki varlar.Özellikle istediğimiz ve aradığımız renkleri bulmak daha kolaylaşıyor.Tekli farlar da daha çok renk skalası olması harika bir şey.Nyx mağazasında tekli farlara bakarken kendimi kaybettiğim doğrudur.😋



Bu iki minnoş rengi aldım.Beni bilen bilir en çok sevdiğim renk pembe ve yeşildir.Evet birbirinden alakasız renkler ama çok seviyorum.Pembe aşkı bende küçüklüğümden beri var.Yeşil ise bana huzuru arındırdığı için aşırı seviyorum.Ayrıca yeşil tonlarda yapılan göz makyajları olaaay oluyor.

Nyx pigmentasyon konusunda oldukça başarılı bir kozmetik markası.Farlarını oldukça başarılı buluyorum.Ambalajların sade,şık ve sağlam olması da ayrı bir güzel.Şimdi iki rengi ayrı ayrı inceleyelim sizlerle.



Önce pembiş renkten başlayalım.Çok hafif ışıltıları var.Biraz sedefli bir yapıda.Yarı mat yarı sedefli diyebiliriz.Bu rengin pigmentasyonu biraz zayıf.Fırça ile alındığında ilk seferde tam rengini veremiyor.2-3 kere uygulandığında tam rengini veriyor.Benim tavsiyem ıslak bir fırçayla uygulamanız.O zaman tek seferde gayet başarılı bir sonuç elde edebiliyorsunuz.Elinizle de uygulayabilirsiniz.Parmak yardımıyla da uygunlandığında fırçadan daha başarılı bir sonuç elde ediyorsunuz.



Nyx Hot Singles Eye Shadow HS03 Starstruck Admirateur 

Swatchta hafif ışıltıları görebilirsiniz.Elimi fara ilk aldığım da pigmentasyonu bu şekilde.Genelde açık tonların pigmenti biraz zayıf olur zaten.Bu durumda en pratik ve kolay çözüm ıslak fırça ile uygulamak.



Şimdi yeşil rengi inceleyelim.Tamamen mat far.Bu rengin pigmentasyonu oldukça başarılı.Fırça ile alındığında fırçadan fazlasını almayı unutmayın.Çok hafif bir yeşillik istiyorsanız fırçaya aldıktan sonra hafif elinizin üstünde fırçayı gezdirin.Bu tarz koyu ve canlı olan renkler makyajda biraz risk taşır.Hata kabul etmez diyelim.Oldukça dikkatli bir şekilde kullanalım.Fırçada ki fazlalığı almayı unutursanız göz kapağına uygularken çok hafif tozutabiliyor.



Nyx Hot Singles Eye Shadow HS55 Kush Kush

Swatchta farın ne kadar pigmentli olduğunu görebilirsiniz.Elimi fara ilk aldığım da pigmentasyonu bu şekilde.Mat ve koyu renkler pigment konusunda oldukça iddialı ve başarılı.Rengin daha kalıcı olmasını ve gün boyunca sizi idare etmesini istiyorsanız far bazı kullanın veya ıslak fırça ile uygulayın.

Bu tarz koyu veya nude göz makyajlarda mutlaka far bazı kullanmanızı öneririm.Böylelikle gün boyu makyajınız size eşlik eder.


Kızlar yolunuz Nyx'e düşerse mutlaka bu minnoş tekli farlara bakmayı unutmayın.Fiyatları hatırladığım kadarıyla 12-15 tl arasındaydı.İstediğiniz kadar renk bulunuyor.Eminim aradığınız rengi bulacaksınız.Eğer bu yazıdan sonra almaya karar verirseniz çok sevinirim.

Ki kesinlikle yeşil farı almanızı öneririm.Harika bir renk ve eyeliner ile mükemmel bir makyaj ortaya çıkıyor.

Hatta sizinle bu yeşil farla yaptığım makyajımı paylaşayım.


Ben farı biraz daha hafif tuttum.Ela veya kahve gözlere sahipseniz size çok yakışacak.Benim ela gözlerim yeşil tonlarda makyaj yapınca hafif yeşil oluyor.Herhalde bu yüzden yeşil rengini çok seviyorum..🙈💋





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ