LA ROCHE-POSAY EFFACLAR AKNE KARŞITI BAKIM KİTİ


Merhabaaa ❤❤

Bugün sizlere uzun zamandır başıma dert olan sivilce izlerinden nasıl kurtulduğumdan bahsedeceğim.Bildiğiniz üzere sivilce tedavisi görmüştüm.Tedaviden sonra ufak ufak sivilce izleri kaldı.Bu durumdan rahatsız olduğumdan kurtulmak için her yolu denedim.Fakat hiç biri bende etkili olmadı.Sonunda La Roche-Posay'ın akne karşıtı bakım setiyle karşılaştım.Sivilce izlerine iyi geldiğini öğrendim ve bana da iyi geleceğini düşündüğüm için denemeye karar verdim.






Bu seti ezcanelerden veya internet sitesinden alabilirsiniz.Ürünü ilk defa kullanacağım için deneme boyunu sipariş vermiştim.Deneme boyu 2-3 haftalık bir sürede bitiyor.Şimdi size biraz etkilerinden bahsedeceğim.



Effaclar Temizleme Jeli



✔Temizleme jeli yağlı ve hassas ciltler için uygundur.
✔Düzenli kullanımda siyah noktalarda belirli bir azalma sağlıyor.
✔Sebumda %16 azalma sağlar.
✔Cilde uyumlu pH 5.5 içeriyor.
✔Sabun,renklendirici,madde,alkol,paraben içermez.
✔50 ml'dir.





Temizleme jelini kullanmadan önce cildinizi su ile nemlendirin.Daha sonra dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın ve durulayın.
Sabah ve akşam kullanımı için uygundur.

Şu zamana cildimi kurutmayan tek temizleme jeli oldu.Cildimde herhangi bir yan etki yapmadı.Fresh bir kokusu var ve jelimsi yapıda olması hemen köpürmesini sağlıyor.Cildi kurutmadan güzel bir şekilde temizliyor.Bu temizleme jeli sayesinde cildim düzene girdi.




Effaclar Duo Düzeltme Bakım Kremi



✔Bakım kremi yağlı ve akneye eğilimli ciltler için uygundur.
✔Cilt bozukluklarını gözle görülür bir şekilde azaltır.
✔Akne lekelerine karşı savaşır ve yavaş yavaş yok olmasını sağlar.
✔İlk 24 saatten itibaren etkili olduğu yazıyor,bence düzenli bir şekilde kullanınca zamanla etkisini gösteriyor.
✔15 ml'dir.



Temizleme jeli ile yüzünüzü temizledikten sonra sabahları veya akşamları tüm yüzünüze uygulayın.
İsterseniz sadece sivilce izlerinin olduğu bölgelere de uygulayabilirsiniz.

Kremsi bir yapıda ürün.Kolay bir şekilde cildinize uygulayabilirsiniz.Nemlendirici krem gibi bir ürün kolay bir şekilde emiliyor.

İlk başlarda sadece lekelerin olduğu bölgeye uyguladım.Memnun kalınca tüm yüzüme uygulamaya devam ettim.Sadece akşamları yüzüme uyguladım.Sabahları yüzümü temizleme jeli ile temizledim.

Bu şekilde 3 hafta boyunca gözle görülür bir şekilde yanağımdaki bütün izlerden kurtuldum.



Ürünü kullandıktan 1 hafta sonra yüzümde pul pul kuruluklar oluştu.Bu tedaviyi uygularken yüzünüze makyaj yapmamanızı öneririm.Çünkü bu kuru görüntüyü en iyi nemlendirici bile yok edemiyor.Bu durumda bakım kremini sabah akşam kullanmanız sizin için daha etkili olacaktır.Kurulukda tedavinin ilk başlarında oluşuyor daha sonradan yavaş yavaş yok oluyor.


Bakım kreminin aynı zamanda çok iyi bir baz olduğunu da duydum.Ama hiç denemedim.Çünkü sabahları bu bakım kremini kullanmayı uygun bulmadım.Sabahları yüzüme güneş kremi uyguladığım için bakım kremini tercih etmedim.

Daha doğrusu yan etki yapmasından korkttum.Hem sivilce bakım kremi hem de güneş kremi.Cildimi çok yormak istemedim.Dilerseniz sizler makyajınıza başlamadan önce baz olarak tercih edebilirsiniz.


Eğer sizler de sivilce izlerinden,cilt bozukluğundan,tıkalı gözeneklerden şikayetçiyseniz bu ürün tam size göre.Üstelik deneme setinin fiyatı gayet uygun 24,90 tl.

Aranızda kullanan varsa düşüncelerini yorum olarak bırakırsa sevinirim.

Görüşmek üzere,kendinize iyi bakın..💋💋






Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ