Splat Blackwood Diş Macunu-Megasmile Kömür Tanecikli Diş Fırçası


Uzun bir aradan sonra merhaba kızlar ❤✋

Bazı özel sebeplerden dolayı blog yazmaya,ınstagramda paylaşım yapmaya vakit bulamıyordum.Şimdi düzenli bir şekilde yazılarımı yazmaya devam edeceğim inşallah.

Sizlere geri dönüşümü acayip memnun kaldığım ve bunca zamandır neden bu markayı denemedim dediğim bir üründen bahsedeceğim.




İşin doğrusu diş macunu takıntım var.Bu takıntım beyaz dişlere olan düşkünlüğüm yüzünden başladı.Bu sebepten dolayı benim için diş macununun öncelikli olarak özelliklerinde beyazlatma etkisi yer almalı.Daha sonra diğer etkilerine bakarım.Uzun bir süre Golgate Optic White diş macununu kullandım.Artık bir etki görmediğimi düşündüğüm için diş macunu değiştirme arayışına girdim.Bu arayışta yolum Splat markası ile kesişti.Sonra düşündüm bir blogger olarak bunu denemem lazım dedim ve aldım.Memnun kalmasaydım yazısını yazma zahmetine bile girmeyecektim.Ama sonuç olarak bayıldığım bir ürün oldu.


Şimdi gel gelelim neden bu kadar çok sevdiğime ? 😉

Splat Blackwood Diş Macunu

Cesur yürekli olanlar için İnovatif Diş Macunuymuş..😆
🔻Cesur yürekliyseniz tam sizin için bir diş macunu....



İçerisinde Ardıç ağacı özü,Huş ağacı kömürü var.
Ardıç ağacı özü diş minesini güçlendirmeye ve diş eti problemlerini önlemeye yardımcı oluyor.
Huş ağacı kömürü diş minesini beyazlatmaya,ağız kokusunu önlemeye,diş üzerindeki kalıntıları adsorbe etmeye yardımcı oluyor.

Ekstra etkili beyazlatıcı formülü ile;
✔Dişleri nazikçe temizlemeye,
✔Plak oluşumunu önlemeye,
✔Uzun süreli ferah bir nefes sağlamaya,
✔Diş taşı oluşumuna karşı koruma sağlamaya,
✔Ağızda asit-baz dengesini korumaya,

yardımcı olur.



Dişleriniz sarıysa,görünüşünden memnun değilseniz veya beyazlığı sizi tatmin etmiyorsa denemeniz gereken bir diş macunu.

Uzun süreli düzenli kullanımda harika bir sonuç elde ediyorsunuz.Bembeyaz ve ferah bir nefes sağlıyor sizlere.Görünüşü biraz garip gelebilir.Siyah diş macunu mu olur der dediğinizi duyar gibiyim..😂
Evet oluyor ve bu siyah görüntü sayesinde inci gibi sağlıklı dişlere kavuşuyorsunuz.

➤➤Ama 14 yaş ve üzeri kullanımı için özel olarak formüle edilmiştir.
Bunu dikkate alarak kullanırsanız sevinirim.

İlk başlarda diş macunun tadı biraz tuhaf gelebilir ama zamanla alışıyorsunuz.Genelde fırçalamadan sonra garip bir tad bırakıyor.Ama ben bu duruma alıştım.Eminim sizlerde alışacaksınız.

Diş macununu yeni aldığım bir diş fırçasıyla kullandım.Bu diş fırçası sayesinde sanki ekstra bir beyazlatmaya yardımcı olduğunu düşünüyorum.Bu ikiliyi bu şekilde çok sevdim.Bence sizde bu şekilde kullanmalısınız.

Megasmile Aktif Kömür Tanecikleri İçeren Beyazlatıcı Diş Fırçası



İsviçre'de geliştirilen yüksek teknoloji diş fırçası kılları ile aktif kömür tanecikleri sayesinde;

✔Diş plağının yüksek etkili temizliğini sağlar,
✔Dişi aşındırmadan parlatmayı sağlar,
✔Ultra hafif ve özel tasarım fırça sapı ile dişe uygulanan gereksiz basıncı azaltır.
İlk başta elinizde sanki diş fırçası yokmuş gibi hissedeceksiniz.Bu duruma yavaş yavaş alışacaksınız.
Bu diş fırçasını kullandıktan sonra diğer diş fırçalarına geri dönme gereği duymadım.Kullandıktan sonra diğer diş fırçalarının ağızdaki o basınç hissini bana yeniden yaşatmasından korkttum.O kadar hafif ki bazen dişlerinizi fırçalamıyor sanıyorsunuz.

Yakın zamanda diş teli takıldığı için bu basınç hissi hiç hoşuma gitmiyordu.Bu süreci bu fırça sayesinde rahatlıkla atlatıyorum.İyiki almışım dediğim ürünlerden bir tanesi oldu.

3 günün sonundan gözle görülür beyazlık ve diş parlaklığı vaad ediyor.
Bence 3 gün değil ama 1 haftada bu farkı kendi gözünüzle görüyorsunuz.



Kendinize cici bakın,görüşmek üzereee...💋💋




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ