ALIX AVIEN ANTI-AGE FONDÖTEN

Merhaba kızlar..👀❤

Uzun zaman oldu blog yazmayalı,bu aralar biraz yoğunum,programın dışına çıkmak zorunda kaldım,ama artık düzenli bir şekilde blog yazmaya devam edeceğim inşallah.

Blog yazılarımı artık hafta sonu yazmayı düşünüyorum.Çünkü benim için tek boşluk hafta sonları..
Neyse şimdi sizlere hayatımı,özel günlerimi bir çok kez kurtaran ve bana mükemmel bir şekilde eşlik eden bir fondötenden bahsedeceğim.


Bu fondöteni bu kadar sevmemin sebebi içerisinde hyalüronik asit bulunması.

Peki bu hyalüronik asit nedir?

Halk arasında medikal kozmetik tedavisi olarak bilinir
Hyalüronik asit,vücudun her dokusunda bulunur ve belirli hayati aktiviteleri gerçekleştirmekten sorumludur.Önemli faydalarından bazıları eklem ağrılarının tedavisi,cilt yaşlanmasını azaltması ve bağışıklık sistemini güçlendirmesidir.

Cilde nasıl bir faydası vardır?

❤Cildinizin genç kalmasına yardımcı olur.
❤Su tutma ve cildi nemlendirme özelliği vardır.
❤Bu nedenle nemlendirici kremlerde de hyalüronik asit bulunmaktadır.
❤Cildi pürüzsüz ve esnek tutmaya yardımcı olur.
❤Akne izlerini önlemek için de yararlıdır.
❤Cilt iltihabı ve tahrişi ile savaşmaya yardımcı olur.


Aynı zamanda anti-age özelliğe de sahip.Yani yaşlanma karşıtı özelliği var.
Anti-Aging yaşlanmayı mümkün olduğu kadar yavaşlatmak ve vücudun bir bütün olarak sağlıklı yaşlanmasını sağlamak amacıyla uygulanır.Cilt dokusunu ve bağlayıcı hücreleri yeniler.

Yani kısaca bir fondöten olarak kusursuz bir şekilde cildinizi güzelleştiriyor diyebilirim.

Özel formülü ile ciltteki kırışıklıkları ve kusurları gizlerken içerdiği hyaluronic asid cildin sürekli nemli kalmasına yardımcı oluyor.Cilde ihtiyacı olan bakımı sağlıyor.

İçeriğindeki üzüm suyu ekstresi kırışıklıklarla mücadele etmeye yardımcı olur.Çay yaprağı özü ise cildi güneş ışınlarının neden olduğu yaşlanma etkilerine karşı korumaya yardımcı olur.


Pompa bir aplikatöre sahip.Bu tarz pompa aplikatörleri fondötenlerde oldukça kullanışlı buluyorum.Benim için bir pompa yeterli oluyor.Yüzüme kat kat fondöten uygulamayı çok sevmiyorum.Zaten bu fondötenin kapatıcılığı oldukça iyi,bu yüzden iki kat uygulama gerektirmiyor.

Swatchtan da görebildiğiniz gibi oldukça nemli ve doğal bir ışıltı sağlayan fondöten.Doğal ışıltı derken,cildinizin daha sağlıklı görünmesini sağlıyor.

Kuru ciltler bile gönül rahatlığıyla kullanabilir ki mutlaka kullanmalarını öneriyorum.Cildiniz de pul pul durmayacak uygun fiyatlı bir fondöten.Tabi çok kuru bir cildiniz varsa mutlaka makyajdan önce cildinizi nemlendirmeyi unutmayın.

Karma bir cilt tipim var,bende aşırı yağlanma veya gün içerisinde kusma yapmadı.Yani yağlı ciltler için uygun mudur bilemem açıkçası.Tabi size uygun olup olmadığını da denemeden bilemezsiniz.Fondöteni uyguladıktan sonra transparan pudra veya normal pudra ile sabitlerseniz,gün içerisinde kusma yapmayacaktır.

Ben pudrayla sabitlemeye gerek duymuyorum.Çünkü hafif ıslak görünümü çok seviyorum.Bu fondöten tam da istediğim ıslak görüntüyü sağlıyor.Kalıcılık konusunda da oldukça başarılı.8-10 saat arasında herhangi bozulma olmadı.Ben cildimde uzun süre fondöten tutmayı sevmiyorum.En uzun süre 10 saat oluyor genelde.Bana 10 saat eşlik etsin ve porselen gibi bir cilt sağlasın yeter.


Kızlar kullan kullan bitmeyen bir fondöten.Yani sizleri uzun süre idare ediyor.Gerçi her gün fondöten kullanmıyorum ama haftada 2 kere kullandığım oluyor.Mutlaka bir davet veya düğün oluyor.O zaman tercihimi bu güzellikten yana kullanıyorum.

Makyaj malzemeleriniz arasında yer alması gereken bir ürün.Tek bir fondötenim olsun derseniz Alix Avien markasına bir şans verin derim.
Bende denemek için aldım ve memnun kaldım.Cosmo Home mağazalarından bulabilirsiniz.
İndirimsiz fiyatı 40 tl kadardı.İndirimde ne kadar düşüyor bilmiyorum.Ama bu fondöten 40 tl'yi hak ediyor bence.Bende o fiyatlar da almıştım.

Aranızda bu fondöteni kullanan varsa,düşüncelerini yorum olarak belirtirse çok sevinirim.
Şimdilik görüşmek üzere..✋
Kendinize iyi bakın kızlar..💋😍😘
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ