Rimmel London Match Perfection Concealer

Merhaba kızlar ❤

Uzun zaman oldu görüşmeyeli,nasılsınız ?
Özlediniz mi beni 😋😋

Ben sizlere yazı yazmayı çok özledim,o yüzden hemen bugünün konusuna geçelim.Bugün sizlere Rimmel London markasının mükemmel bir kapatıcısından bahsedeceğim.Kapatıcı konusunda çok seçici değilim.Bu kapatıcı da favorilerim arasına eklendi diyebilirim.

Tek dezavantajı çabuk bitmesi..Bu durum oldukça sinir bozucu..😡


Kapatıcılığı orta seviyede.Benim için yeterli bir kapatıcılığa sahip.Fakat göz altları mor olanlar ve lekeleri olanlar için yeterli bir kapatıcılık vermeyecektir.Ürünün kapatıcılığının yanı sıra aydınlatıcı özelliği de var.Yani aydınlatma özelliğine sahip.Göz altlarına hafif bir ışıltı veriyor.Genel olarak kapatıcılığını  az bulanlar aydınlatıcı olarak kullanıyor.Fakat ben hem kapatıcı olarak hem de aydınlatıcı olarak kullanıyorum.


Gün içinde çizgilere dolma yapmıyor.Fakat kırışık bir göz altına sahipseniz.Çizgilere dolmasını istemiyorsanız pudra ile sabitlemenizi öneririm.


Ürün tüp şeklinde olduğu için kullanımı oldukça pratik.Aplikatörünün fırça uçlu olması da uygulama açısından kolaylık sağlıyor.Tüp sıkıldığında içinden fırçaya ürün geliyor.Kolay bir şekilde kapatmak veya aydınlatmak istediğiniz bölgeye uygulayabiliyorsunuz.

Ürünün çok bereketli olduğunu söyleyemeyeceğim.Bir süre kullandıktan sonra fırçaya ürünün gelmesi zorlaşıyor.Her gün kullanırsanız maksimum ömrü 2 hafta diyebilirim.Bu yüzden alırken ürünü stoklamayı unutmayın.Tabi eğer memnun kalırsanız indirimde mutlaka bol bol alın.


Rimmel London Match Perfection Concealer Ivory 10 

İçerisinde Vitamin C ve E var.13 saat kalıcılığa sahip olduğuna vaat ediyor.Beni gün boyu idare ediyor.Eğer o gün yorgun bir göz altına sahipsem elim direk bu kapatıcıya gidiyor.

Ürün kremsi bir yapıya sahip.Kremsi bir yapıda olduğu için kolay dağılıyor.Göz altınıza çabuk sabitleniyor.Dilerseniz pudra ile de sabitleyebilirsiniz.Pudra ile sabitleyerek kalıcılığını da arttırabilirsiniz.

Benim bittikçe aldığım ürünler arasında.Ürünü Watsons mağazalarından indirimsiz 18-20 tl gibi bir fiyata,indirimli 12-14 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Bir sonraki yazı da görüşmek üzere kızlar..💋
Kendinize iyi bakın.

Aranızda bu ürünü kullanan varsa,düşüncelerini yorum olarak belirtirse çok sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim..👀❤












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ