ESSENCE STAY ALL DAY 16H LONG-LASTING CONCEALER



Merhaba kızçeler ❤❤

Bugün sizlere uygun fiyatlı harika bir kapatıcıdan bahsedeceğim.Essence markası birbirinden güzel ürünleriyle hepimizin gönlünü çalmayı başardı.Hayvanlar üzerinde deney yapmayan nadir markalardan bir tanesidir.Bu özelliği ile de ön plana çıkmıştır.Belki de bu yüzden bu markanın ürünlerini çok seviyorum..Aynı zamanda da ürünlerin fiyatları oldukça uygun.Makyaja yeni başlayanlar için tercih edilebilecek bir marka. 😍

Şimdi gelelim kapatıcıyı anlatmaya,😏




Biz kızlar kapatıcıların  hafif yapıda olmasını istiyoruz.Göz altımızda ağır ağır duran bir kapatıcı istemiyoruz.Gün boyu makyajla dolaştığımız için bizi rahatsız etmemesi aradığımız ilk özelliklerden bir tanesi.Sizi bilemem ama benim için ilk özellik yapısının hafif olmasıdır.


Kalıp kalıp duran ve çizgilere dolan bir göz altı hiç de hoş görünmüyor.Bu kapatıcı çizgilere çok az doluyor.Göz çevreniz çok kuruysa nemlendirdikten sonra kapatıcıyı uygulayın.Ben her seferinde göz çevremi nemlendiriyorum.Çünkü mevsim değişikliklerinde biraz kuruluk problemi yaşıyorum.Daha canlı gözler istediğim için nemlendirmeyi ihmal etmiyorum.

Mutlaka makyaja başlamadan önce cilde nemlendirici veya bakım kremi ile bakım yaparak başlayın.Cildi makyaja hazırlayarak devam etmemiz gerekiyor.




Orta seviyede bir kapatıcılığa sahip.Göz altlarınız çok mor ise memnun kalmayabilirsiniz.Dileyen göz altını aydınlatmak için de tercih edebilir.Aydınlatma konusunda da oldukça başarılı bir ürün.

Gelelim kalıcılığına long-lasting özelliğine sahip.Uzun süre sizleri idare ediyor.Pudra ile sabitlerseniz gün sonuna kadar oynamıyor.Ben bu kapatıcıyı pudra ile sabitleyerek kullanıyorum.Tüm gün işte olduğum için bozulmayan ve yerinden oynamayan bir makyaj istiyorum.Genelde bu sıra elim bu kapatıcıya gidiyor.Yapısının hafif olmasından dolayı tercih ediyorum galiba.



Kremsi yapıda bir kapatıcı.Elinizle bile kolaylıkla dağıtabiliyorsunuz.O gün ki ruh halime göre süngerle veya elimle dağıtıyorum.
Yolunuz Essence markasıyla kesişirse bu kapatıcısına mutlaka şans verin derim.Uygun fiyatlı performansı yüksek bir ürün.Fiyatının 10 TL olması lazım.
Aranızda bu ürünü kullanan varsa,düşüncelerini yorum olarak belirtirse çok sevinirim.


Şimdilik görüşmek üzere..✋
Kendinize iyi bakın kızçeler...💋💓
















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ