ESSENCE MATT TOUCH BLUSH


Merhaba minnoşlarım 👧💋💙

Bugün sizlere Essence markasının mat allığından bahsedeceğim.. 😇


Ben allıkları son zamanlarda sevmeye başladım,önceden hiç kullanmazdım.Çünkü sürekli yanaklarım hep kırmızı oluyordu allığa gerek kalmıyordu.Bu durumdan bıktığım için allık görmeye dayanamıyordum.Zamanla insanın zevkleri seçimleri değişebiliyor.Bende allıkları sevmeye başladım hatta makyajda vazgeçemediklerim arasında yer aldı.En sevdiğim allık rengi turuncumsu,pembiş ve kahve tonlarında olan renkler.

Bloggerlar olarak birleşerek hediye etkinliğine katıldık.Tabi ki bu güzel etkinliği düzenleyen ahududukokusuu yani Gül Hanımdan bahsetmesem olmazdı.Bitanem bizi bir araya getirdi ve yeni arkadaşlıklar kurmamıza yardımcı oldu.Ahududuma tekrar teşekkür ediyorum.Bu etkinlikte tanıştığım biricik hediye arkadaşım makyajmakyaja Dileğimin güzel hediyelerinden bir tanesi Essence markasının merak ettiğim allığıydı.Ayrıca diğer güzel hediyeleri içinde buradan ona tekrar teşekkür etmek istiyorum.İyiki sizlerle tanışmışım kocaman bir aile olduk..😍😍💋💋



Benim cildim normalden karmaya dönük olduğu için genelde allık,bronzer,kontür ürünlerini mat olmasına dikkat ediyorum.Simli veya sedefli ürünler pek hoşuma gitmiyor.Mat olsun benim olsun.😊

Pigmentasyonu gayet başarılı,fırçadan ürünün fazlasını almayı unutmayın.Dağıtırken yüzde yapışma yapmıyor kolay bir şekilde dağıtabiliyorsunuz.Öyle bir yerde sabit kalmıyor yani.Gün içerisinde uçma yapmadı.12 saat falan yüzde kalıyor,tekrar tazelemenize gerek kalmıyor.Çok tatlış pempe ile turuncu arasında kalan doğal bir renk.Yanaklara bence en çok yakışan renklerden bir tanesi.Ürün biraz tozutma yapabiliyor,artık onuda görmezden geleceğiz.

Zaten Essence markasının ürünleri fiyatlarına göre gayet başarılı.Bu allığında fiyatına göre performansı harika.Açıldıktan sonra 12 ay ömrü vardır.



Bildiğiniz üzere Essence Gratis mağazalarından kalktı.Essence markasının ürünlerini Eveshop'tan  veya Rossman'dan bulabilirsiniz.

Essence Matt Touch Blush numarası 10 peach me up!

Fiyatının 10 tl olması lazım.

Kendinize cici bakın minnoş kızlarım 😍💓💋
Görüşmek üzere ..!😎

Yorumlar

  1. Oyyyy kuzum benim yerim seni iyiki bende sizin gibi güzellikler ile tanıştım 😘🌺🌺

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ