MAYBELLINE AGE REWIND THE ERASER EYE KAPATICI

Merhaba minnoş kızlarım ✋❤

Bugün sizlere ülkemize uzun zamandır beklediğimiz ve geldiği zaman almak için sabırsızlandığımız bir üründen bahsedeceğim...
Tabi ki bu ürün yabancı youtuberlar tarafından o kadar övüldü ki,bizim ülkemize gelmesi için sabırsızlanıyorduk.

Ben bu yazıyı neden şimdi yazıyorum peki ?
Çünkü blog yazılarımda öncelikli olarak cilt bakım ürünlerine yönelmiştim.Daha sonra memnun kaldığım makyaj ürünlerinden bahsedecektim.Sırasıyla ilerleyince bugün de bu güzellikten bahsetmek istedim..




Tam adı bu şekilde 🔻

Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Perfect&Cover Concealer Light 

Kapatıcı sünger bir aplikatöre sahip.Bu süngeri ben ilk bir hafta kullandım daha sonra hijyenik bulmadığım için çıkardım.Çıkarma sebeplerimden bir diğeri  ürünü çok fazla emiyordu.Süngeri çıkardığım zaman beni 2 gün idare edecek ürün içerisindeydi,bu durum beni birazcık üzdü tabi.Korkmayın gönül rahatlığıyla çıkarabilirsiniz.Şimdi sünger aplikatörü olmadan kullanıyorum.Aplikatörü çıkardıktan sonra ürünü dik tutmaya çalışın,yatık olduğu zaman ürün akma yapacaktır.Bu durumu yaşamayı hiç kimse istemez sanırım.

Tabi ki isteyen süngeriyle uygulayabilir.İsteyen süngeri çıkarıp öyle kullanabilir.Tamamen tercih meselesi minnoşlar...😇






Biraz da ürünün yapısından bahsedeyim sizlere.İnce yapılı ve orta bir kapatıcılığa sahip.Göz altınındaki kusurları kapatırken sizlere aydınlık ve saten bir görünüm sağlıyor.Yapısının ince olmasına bayıldım,göz altınızda ağırlık hissetmiyorsunuz.Bu benim belkide kapatıcı da en çok sevdiğim özellik.Bu ürünü aldığımdan beri elim kolay kolay diğer kapatıcılara gitmiyor.



Eğer göz altlarınız kuruysa önceden göz altınızı nemlendirin ondan sonra kapatıcıyı uygulayın.Yoksa göz altlarınızda hoş olmayan kuru ve çizgilere dolmuş bir durumla karşılaşırsınız.Bu durumu kuru ciltler için veya göz altları kuru olanlar için dile getirdim.

Normal,karma vs. cildiniz varsa kapatıcı çizgilere dolmuyor.Tabi ürünü badana yapacak bir şekilde göz altına bol bol sürersek elbette çizgilere dolar.Gerekli miktarda uygulamanız yeterli olacaktır.




Maybelline Age Rewind kapatıcısının iki rengi Türkiye'de var light ve nude renkleri.Ben light olanından gayet memnunum.Beyaz tenliyseniz gönül rahatlığıyla uygulayabilirsiniz.Ten renginiz biraz koyuysa ve aydınlık bir görüntü istiyorsanız light rengi sizin için uygun olacaktır.Buğday tenli veya bronz/kumral bir tene sahipseniz sizin için nude rengi ideal olacaktır.Tabi ki gene tercih tamamen size kalmış durumda.

Ürünü Gratislerden,Rossmanlardan ve Eveshoplardan bulabilirsiniz.İndirimsiz fiyatı 30 tl olması lazım.İndirimli olduğu zaman 17 tlye kadar düşüyor.İndirimdeyken mutlaka şans vermeniz gereken kapatıcılardan bir tanesi.

Sizin bu ürünle ilgili yorumlarınızı bekliyorum..😊
Şimdilik görüşmek üzere 😍😍

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ