MAYBELLINE SUPER STAY 24H FONDÖTEN

Merhaba cicişler ❤😍

Gününüzün iyi ve mutlu geçmesi dileğiyle 😇

Bugün sizlere en çok sevdiğim ve severek kullandığım bir fondötenden bahsedeceğim.Tabi ki bu fondöten Maybelline markasının Super Stay 24h Fresh Look Longwear Fondöteni 21 Nude Beige.

Micro-flex teknoloji ile üretilmiş olmasına bayıldım.Uygulamada dirençli teknoloji yani mikro esnek formülü tüm yüzey uygulamalarına karşı maksimum esneklik sağlar.24 saat etkili fondöten asla akmıyor ve kaybolmuyor.İlk uyguladığınız zamanki gibi kusursuz kalıyor.Ayrıca tüm cilt tipleri için uygun bir fondöten.Bunu kız kardeşimle birlikte kanıtlamış olduk.Kardeşimin cildi kuru benim ise karma.İkimiz birlikte kullanıyoruz ve herhangi bir pütür veya yüzde eşit dağılmaması gibi bir sorunla karşılaşmadık.




Cam bir şişede formüle edilmesi ve üretilmesine bayıldım.Cam ambalajda  olması daha sağlıklı oluyor benim için.Plastik ambalajda olan fondötenlere pek ısınamıyorum.Kullanmaya başladığınız andan itibaren 12 ay ömrü vardır.Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Gerçekten bu fondöteni yüzünüze uyguladığınız zaman taze (fresh ) bir görünüm elde ediyorsunuz.Gün içerisinde renk değişimi olmuyor,matlaşma ve solma olmuyor.Sizlere nefes alabilen rahat bir cilt sağlıyor.Yüzünüzde herhangi bir ağırlıkta hissetmiyorsunuz.Oldukça hafif bir yapısı var,sanki fondöten uygulamamışsınız gibi duruyor.Kapatıcılığı da oldukça iyi,orta seviyede kapatıcılığı var diyebiliriz.Fondötenleri süngerle uygulamak benim için vazgeçilmez bir kural oldu.Fırçayla uyguladığım zaman sanki yüzümde bağır bağır bağıran bir fondöten varmış gibi hissediyorum.Ben daha çok homojen bir şekilde dağıtılmasından yanayım bunun için tercihim makyaj süngerleri.Makyaj süngeri ile uyguladığınız zaman daha doğal bir bitiş sağlıyor sizlere.




Aplikatörü oldukça kullanışlı,pompa formatında üretilmiş olması daha pratik.Tüm yüz için bir pompa oldukça yeterli oluyor.Bir pompayı elinizin üstüne sıkın,daha sonra parmak yardımıyla yüzünüze eşit bir şekilde bırakın ve süngerle homojen bir şekilde yayın.Fondöteni göz altlarınıza uygulamayın.Göz çevremiz insan vücudunda en hassas ve en ince bölgedir.Göz çevresi için kapatıcılar daha uygundur.Buna dikkat ederek makyajınızı yapmaya özen gösterin.Göz çevresinin erken kırışmasını hiç bir kadın istemez sonuçta..





Benim elimdeki renk en açık olan rengi beyaz tenliler için çok az bir tık koyu olabilir.Çünkü kızkardeşim aşırı beyaz tenli,uyguladığı zaman çok az bir ton koyu oluyor.Tabi bu koyuluk yüzde sırıtmayan bir durum.Bunu bir tek ben fark ettim diyebiliriz.Zaten dediğim gibi ciltle öyle güzel bütünleşiyor ki renk eşitsizliği olmuyor.Cildin tamamına aynı rengi yayabiliyorsunuz.




Kalıcılığı konusunda gerçekten 24 saat sizlere kusursuz makyajı sağlıyor.Yani benim yüzümde tam 24 saat durmadı ama 20 saat bana eşlik etti diyebilirim.20 saat kadar yüzümde durmasına rağmen hiç bir rahatsızlık hissi hissetmedim.Çok hafif ya yok gibi.Ayrıca makyajı çıkarırken sizleri zorlamıyor.Çok kolay bir şekilde ciltten fondöteni çıkarabiliyorsunuz.




Hafif nemli yani ıslak bir yapısı var.Önceden cildi nemlendirmeye bile gerek kalmıyor.Fakat çok kuru cildiniz varsa siz genede nemlendirin derim.Pul pul görüntüsü hiç hoş değil çünkü.Ama cildiniz normal,karma ve kuru ise gönül rahatlığıyla nemlendiriciye gerek kalmadan uygulayabilirsiniz.

Tercih etmek isteyen primer uygulayabilir.Ben primer kullanmıyorum.Ama primer kullanırsanız sizleri gün boyunca eşlik etmeye devam edecektir.Yani primer kullanırsanız ekstra nemlendirme ihtiyacına gerek kalmaz diye düşünüyorum.


Ürünü Gratislerden,Eveshoplardan ve Rossmanlardan bulabilirsiniz.İndirimli fiyatı 20 tl gibiydi.İndirimsiz ise 40 tl kadar olması gerek.

Aranızda bu fondöteni kullanan varsa,yorum olarak düşüncelerini belirtirse çok sevinirim.. 😇

Görüşmek üzere,
Kendinize iyi bakın..💋✋❤

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ