GOLDEN ROSE FAR PALETİ

Merhaba kızlar 😊
Haftasonu yaklaştı,nasıl mutlumuyuz ? 😇





Bugün sizlere Golden Rose markasının 5'li far paletinden bahsetmek istiyorum.Bu paleti uzun zamandır almak istiyordum,fakat her seferinde almayı unutuyordum.A101'e geldiğini öğrenince bende hemen gidip aldım.Fiyatı aşırı uygundu 10 tl'ydi.Böyle fırsatlar yakaladığınız zaman değerlendirin kızlar.Paletin numarası 103 Brown Line.






Günlük hayatta oldukça kullanışlı renklere sahip palet.Kahve tonlarını barındıyor.Paletin en açık rengi ve en koyu rengi biraz  mat yapıya sahip,diğerleri sedefli bir yapıda.Aldığımdan beri 5-6 kere bu palette makyaj yaptım.Gün boyu göz kapağınızda duruyor,uçma falan yapmadı,yani sizleri gün sonuna kadar idare edebilir.Herhangi bir faz bazı kullanmanıza gerek kalmıyor.

Farların yapıları ipeksi ve yumuşacık.Kullanırken çok tozutma yapmıyor.Pigmentasyonları fiyatına göre başarılı yani.Genede alırken çok büyük beklenti içerisinde olmayın.Benim için pigmentleri harika,istediğim sonucu alıyorum.Fakat benim için sonuç böyle oldu diye sizin için böyle olacak değil.




Uygun fiyatına rağmen renkleri oldukça güzel veriyor.Zaten kullandıkça sizlerde göreceksiniz.

Paletin en açık rengini kaş altlarınızı aydınlatmak için veya göz pınarlarınızı aydınlatmak için kullanabilirsiniz.
2.renk krem ve sarı  tonlarda sedefli bir renk göz kapağının tam ortası için veya göz kapağının bütününe uygulayabilirsiniz.
3.renk açık kahve renginde sedefli bir yapıda,oldukça güzel kris bölgesine veya göz kapağına uygulayabilirsiniz.
4.renk somon pembe ile hafif turuncumsu renk arasında kalan sedefli yapıda,bu renk tek başına göz kapağında yeterli oluyor bence,tercih tamamen size kalmış.
5. ve sonuncu renk koyu kahve siyah arasında hafif mat bir yapıya sahip,kirpik dipleri için veya gölge yapmak için tercih edilebilir.






Hafif mat dememin sebebi diğerleri gibi çok yumuşak değil ve diğerlerine göre simleri biraz daha az,swatchlarda biraz simli çıkmış.Fakat göz kapağınıza uyguladığınız zaman farkı göreceksiniz.

Sizinde uygun fiyatlı pigmentasyonu başarılı olan paletiniz varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim.Görüşmek üzere,kendinize cici bakın..❤💋😍

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ