LOREAL PARIS MUCİZEVİ YAĞ

Merhaba şirinelerim 😇❤

Bugün sizlere Loral Paris'in yeni çıkardığı yüz bakım yağından bahsedeceğim.Benim için hayat kurtaran bir yağ oldu.Hemen sizlere yorumlarından bahsedeyim.

Bu mucizevi yağla Sebile Ölmez sayesinde tanıştım.Bir videosunda fondötenin nasıl kusursuz durduğunu anlatıyordu.Bir nebze efekt veya filtre kullanmaya gerek kalmadan kusursuz bir ten makyajını anlatıyordu.Bende çok meraklandım ve hemen aldım.





Loreal Paris'in bu mucizevi yağının 2 çeşiti var..Alırken ihtiyacınıza uygun olan ürünü almaya dikkat edin.


Zamanla birlikte cildimiz ona ışıltı veren temel besleyici maddelerini kaybediyor.Bu durumda cilt kuruyor ve doğal ışıltısını kaybetmeye başlıyor.
1
8 temel yağ ile zenginleştirilmiştir.İçerisindeki yağlar;

  • Lavanta,
  • Gül,
  • Mercanköşk,
  • Papatya,
  • Biberiye,
  • Portakal,
  • Sardunya,
  • Lavandin,


besleyici özellikleri ile bilinen değerli yağlarla jojoba ve kuşburnu harmanlandı.
Bakım yağının aromatik çok hoş bir kokusu var.Bu koku rahatsız edici derecede değil.Fakat biraz biberiye kokusunu alıyorsunuz.Bu tarz bitkilerin kokusunu almak benim hoşuma gidiyor.Koku hassasiyeti olanlar kullanamayabilir.

Cildinizi anında besliyor.İhtiyacı olan nemi sağlıyor.Sizlere ışıldayan bir cilt sağlıyor.İhtiyaca göre bir veya iki damla kullanılabilir.Her damlasında cildi pürüzsüzleştiriyor.Işıltılı cildinizi geri ortaya çıkarıyor.Düzenli kullanımda cildinizdeki farkı farkediyorsunuz.Cilt daha canlı ve pürüzsüz görünüyor.Bütün kadınlar canlı ve pürüzsüz bir cilt ister.Bu isteğimizi bize mucizevi bakım yağı sağlıyor.Aynı zamanda cildinizi rahatlatıyor.


Kuru yağ dokusu ile formüle edilmiştir.Yani kuru ve incecik dokusu anında emiliyor ve sizlere yağlı bir his bırakmıyor.




Ürün dermatolojik olarak test edilmiştir.Aynı zamanda hassas ciltler için uygundur.Fakat bu ürün yağlı ciltler için uygun değil.Yağlı ciltler için olanı diğer çeşiti.Fakat karma ciltli olanlar kullanabilir.Ben karma bir cilde sahibim ve bende herhangi bir yan etkisi olmadı.Sivilcelenme gibi bir durumla karşılaşmadım.

İyice temizlenmiş cildinize uygulamanız gerekiyor.Günde 1 veya 2 defa uygulanabilir.Tercih tamamen size kalmış.Cildiniz çok kuru ise günde 2 defa kullanabilirsiniz.

Sabahleyin bir kaç damla uygulayın bu damla sayısını ihtiyacınıza göre belirleyin.Sabahları cildinizin ışıl ışıl görüntüsünü ortaya çıkarın.Bu ışıl ışıl görüntü yağdan parlayan bir görüntü değil ,yanlış anlaşılmasın.Doğal bir ışıltı sağlıyor.

Tek başına uygulayabilirsiniz veya günlük bakım kreminizden önce kullanabilirsiniz.Günlük bakım kreminden önce tercih ederseniz sizlere rahatlık hissini sağlıyor.Zamanı olmayanlar için ideal bir çözüm.

İsterseniz gece yüz ve boyun bölgenize hafifçe masaj yaparak uygulayabilirsiniz.Benim tercihim genelde bu şekilde çünkü biz uyurken cildimiz bakım ve yenileme görevini yerine getirmeli.Bu yüzden mutlaka yatmadan önce cildinizi nemlendirmeyi unutmayın.Yani eğer bu tarz bir bakım yağı kullanmıyorsanız nemlendirin.Gece yatmadan bu bakım yağını uyguladığınız zaman cildinizi yoğun bir şekilde besliyor ve aşırı rahatlatıyor.Sabah kalktığınızda yumuşacık bir ciltle karşılaşıyorsunuz.




Makyajımda o gün fondöten kullanacaksam eğer bu yağa elim direk gidiyor.Bir pompa fondötenime 1 damla yüz bakım yağını ekleyerek karıştırıyorum.Yüzüme sünger yardımı ile homojen bir şekilde dağıtıyorum.O kadar güzel bir cilt bırakıyor ki anlatamam.Fondötenin ağırlığını hissetmiyorsunuz ve yağlı bir histe hissetmiyorsunuz.Bir nebze bebek poposu gibi bir cildiniz oluyor.Fondötenle uyguladığınız zaman cildiniz daha canlı ve ışıl ışıl görünüyor.Aynaya baktıkça bakasım geliyor adeta.


Düzenli kullandığınız zaman cildinizdeki o ufak rahatsız edici pürüzlerden kurtuluyorsunuz.Gerçekten vaad ettiği gibi pürüzleri yok ediyor.Ben kendimde bu farkı gördüm.Bildiğiniz üzere benim cildim zaman zaman kuruyor veya bölgesel kuruyor.Bu durumda beni bu eziyetten kurtaran güzellik bu bakım yağı oldu.


Ürünün indirimsiz fiyatı 40 tl.İndirim zamanlarında 20 tl'ye kadar düşüyor.İndirim zamanlarında alınacaklar listesine mutlaka ekleyin.


Şimdilik görüşmek üzere şirinelerim ✋❤😍

Kendinize iyi bakın..💋



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ