RIVAL DE LOOP YOUNG XXL BRONZE FAR PALETİ

Merhaba kızlar ❤✋
Bu ara blog yazılarım ardı ardına far paletlerinde oluşuyor,farkındayım ama 5-6 kez deneyimlediğim için sizlere bahsetmek istedim.

Bugün ele alacağımız far paleti.Rossman'larda satılan Rıval de Loop Young markasının xxl bronze paleti 12 kullanışlı renklerden oluşuyor.Günlük veya gece olarak kullanabileceğiniz bir palet.

Farlardan 4 tanesi mat renklerden oluşuyor.Diğer renkler sedefli ve daha yumuşacık bir yapıda.Belki şuana dek kullandığım bütün farlardan daha fazla tozutma yapan bu palettir.

Tek kötü yanı ürünün fazlasını dahi alsanız göz kapağınıza uygularken tozutma yapabiliyor.

Bunun için tek önerim bu far paletini kullanacaksanız göz makyajınız önce yapın,daha sonra ten makyajınıza geçebilirsiniz.



Paletin açılışı biraz zorluyor,hatta ilk başlarda tırnağımı hafif kırmıştım açacağım diye.Aklınızda bulunması gereken tek detay zor açılıyor olması.Sert plastik bir yapıya sahip,uzun süre sizleri idare edebilir.Ben bu resimleri çektikten sonra yere düşürdüğüm için en sevdiğim iki renk hafif kırıldı.Bu durum beni çok üzdü ama olsun,en azından diğer renklere birşey olmadı.




Farı kullanmadan önce mutlaka bir far bazı uygulayın,böylelikle pigmentasyonu daha başarılı oluyor ve kalıcılığı artıyor.Ben ışıltılı renkleri far bazı uygulamadan kullanıyordum.Kalıcı kalmıyordu belli bir süreden (6-7 saat) sonra göz kapağından uçuyordu.Bu yüzden artık bende far bazı kullanıyorum böylelikle daha kalıcı renkler elde ediyorum.Mat tonlara elim hiç gitmiyor.Tercihim sedefli,simli renklerden oluyor.


Mat renkleri mutlaka far bazı ile birlikte kullanın daha iyi sonuç alacaksanız.


Resimde gördüğünüz swatchlar paletin ilk baştaki 4 rengi.Ben mat renkleri tercih etmiyorum,çünkü bu paletin mat renklerinin pigmenti benim istediğim gibi değil.Ama sedefli olan şu 2 renk gönlümü çalanlardan elim sürekli onlara gidiyor.Gündüz dışarı hemen çıkacaksam bu renkleri tercih ediyorum.



Bu swatchlarda sırasıyla ilerliyor diğer 4'lü rengi ele aldım burada.En baştaki gene mat renklerden bir tanesi hiç denemedim kullanmadım.Ama diğer 3 renk gayet başarılı ve kullanışlı renklerden oluşuyor.



Ama en favori renklerimi sona sakladım paletteki son 4 renk.Gene aralarında bir tane mat yapıda soğuk gri kahve var,sevemedim o rengi.Diğer renkler makyajımı yaparken sürekli tercih ettiklerim.En baştaki yanarlı dönerli morumsu renk çok güzel değil mi ya ? 😊

Farların bütün renklerini kullanıp kullanmamak tamamen size kalmış.Normalde mat renkleri çok severim,ama dediğim gibi bu palette çok sevemedim işte.

Genel olarak özetlersek uygun fiyatlı pigmentasyonu biraz başarılı far paletleri arasında yer alabilir.

Eğer sizler bu paleti  veya diğer serilerini kullandıysanız bana yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.Görüşmek üzere,kendinize iyi bakın..❤💋

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ