ESSENCE ŞEFFAF JEL KAŞ MASKARASI



Merhaba minnoşlarım 😍

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım ve çok memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.Diğer ürünleri denesem bile hep benim için favori olan ve elimin sürekli gittiği bir kaş maskarası oldu.Çevremdekilere bile virüs gibi yaydım bu hastalığı.😅

 ❤ Essence Lash & Brow Gel Mascara ❤

Essence bu konuda oldukça başarılı bir ürün çıkarmış bence.Kaşları sabitleme ve şekile sokma konusunda oldukça başarılı.



Kaçıncısını aldığımı hatırlamıyorum bile.9 ml içeriğe sahip bir ürün.Ürün şeffaf minik bir tüpün içinden geliyor.Böylelikle ürünün bittiğini rahatlıkla görebiliyorsunuz.Eğer kaşlarınızı kaş farı veya kaş kalemi ile şekillendirdikten sonra kaş jelini kullanırsanız biraz şeffaf görüntüsünü kaybetmiş oluyor.Ne kadar kirlendiğini rahatlıkla görebiliyorsunuz.Boyut olarak çok büyük olmadığı için rahatlıkla yanınıza alabilirsiniz.Makyaj çantasında veya çantanızda minik oluşu sayesinde yer kaplamıyor.




Fırçası normal maskara fırçalarına göre biraz daha küçük  ve ince.Böylelikle kaşlara daha kolay şekil verebiliyorsunuz.
Kaşlarda etkisi nasıl ondan bahsedeyim biraz sizlere.

❤Kaşları gün boyu sabitliyor.Ben tazeleme ihtiyacı duymuyorum.
❤Kaşlara doğal ve hizaya girmiş bir görüntü sağlıyor.
❤Kaşları sertleştirmiyor.Kaskatı bir kaşınız olmuyor.
❤Kaşlara ilk uygulandığı zaman hafif bir ıslaklık oluyor.Fakat bu ıslaklık 1 dakikanın altında hemen kuruyor.
❤Ürünü bolca değil hafif bir şekilde uygulayın.
❤Bol uygularken ıslaklıktan kaşları şekillendiremeyebilirsiniz.Aman diyim dikkat edin.😇
❤Kirpikler içinde uygulanabilir.Fakat ben hiç denemedim.Sizde denemeyin.😉
❤Kaşta kullanmanızı öneririm.




Bu ürünü Rossmanlardan ve Eveshoplardan bulabilirsiniz.Fiyatı gayet uygun 7-8 tl olması lazım.Bir dahaki kozmetik alışverişinizde alınacaklar listesine ekleyin mutlaka.Atın sepete gitsin..💙

Şimdilik görüşmek üzere minnoşlar ✋💋
Kendinize iyi bakın.🙋🙈


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ