FLORMAR PRETTY COMPACT ALLIK

Merhaba şirinelerim 😇❤

Makyajda allıklardan vazgeçemeyenlere selam olsun ✋😊

Bugün sizlere Flormar markasının allığından bahsedeceğim.Flormar ürünleri gerçekten çok güzel formüle edilip üretiliyor.Bu allıkta pigmentasyon konusunda çok başarılı.




Makyajda kontürden,bronzerdan ve aydınlatıcıdan çok allıkları seviyorum.Bana göre yüze renk veren,yüzü ısıtan ve daha sevimli görünmesini sağlayan makyaj malzemesi allıktır.

Tamamen mat yapıya sahip.Mat allıkları daha çok seviyorum nedense.Turuncu allıklar herkesin yüzüne yakışan ve yüzü ısıtan bir renk.Pigmentasyonları oldukça başarılı bir ürün.



Fırçadan ürünün fazlasını mutlaka alın.Eğer fırçadan fazlasını almayı unutursanız,makyaj süngeri ile fazlasını alabilirsiniz.Allık yüze yapışmıyor,homojen bir şekilde dağıtabiliyorsunuz.





Ürünün kalıcılığı oldukça iyi.Tüm gün size eşlik ediyor.Herhangi bir uçma veya kaybolma söz konusu değil.Gün içerisinde tazelenme ihtiyacı duymuyor.Yaklaşık 7-8 saat sizleri kolaylıkla idare edebiliyor.


Ne yazık ki ürünü kullanırken çok az tozutma yapıyor.Tozutma oluşan kısım içerde kaldığı için fırçayı ikinci kez aldığınızda oradaki fazlalığı alıyor.Artık bu durumu görmezden geleceğiz.



Sizin için swatchladım,burada hafif yansımalı bir renk gözüküyor.Fakat yüzünüze uyguladığınız zaman tamamen mat bir görüntü sağlıyor.Bu turuncu allığı far olarak da kullanabilirsiniz.Ben allıklarımı far olarak kullanmayı çok seviyorum.Bence bu durum da bile oldukça kullanışlılar.

Sıcak tonları sevenler bu allığa bir şans vermeli mutlaka.

İndirimdeyken almıştım fiyatı 9 tl olması gerek.İndirimsiz 15-17 tl gibi bir fiyatı vardı.Ürünü Gratislerden,Eveshoplardan ve Rossmanlardan bulabilirsiniz.


Eğer bu allığı kullanan varsa aranızda yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim.

Görüşmek üzere,
Kendinize cici bakın şirinelerim 😇😍

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

LOREAL PARIS NEMLENDİRİCİ JEL KREM

NIVEA Pürüz Karşıtı Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli

HIMALAYA SINCE 1930 BADEM&SALATALIK ÖZLÜ CİLT MASKESİ